Wednesday, March 18, 2009

MLM - 10 Langkah Asas

Assalamualaikum,

Hari ini saya mencari-cari apa yang perlu di lakukan untuk menjadi Usahawan Herbalis HPA yang berjaya. 10 Langkah yang saya jumpai adalah seperti berikut:

1. Menggunakan dan jatuh cinta dengan produk-produk HPA

- Alhamdulillah setiap barang keperluan yang ada di jual oleh HPA saya gunakan.

2. Sediakan pejabat yang profesional.

- Hari ini seharian saya mengubahsuai susunatur bilik belajar saya sebagai pejabat saya.

3. Pelajari Ilmu-ilmu mengenai HPA dan produk-produknya.

- Sehari tidak mendapat mengetahui perkembangan HPA gelisah rasanya.

4. Mulakan Senarai nama bakal rakan kongsi.

- Ini sesuatu yang mudah di lakukan. Utamakan mereka yang anda kenali.

5. Mulakan langkah membina jaringan dengan proses yang berlainan.

- Gunakan secara online, pengiklanan, flyers, surat dan sebagainya.

6. Membuat persembahan perniagaan

- Kongsi peluang perniagaan kepada semua orang.

7. Membuat persembahan produk

- Jelaskan mengenai kelebihan produk- produk yang anda edarkan.

8. Follow Up… Follow Up…Follow Up.

- Ini adalah salah satu sebab kegagalan bagi mereka yang tidak melakukannya.

9. Mula menganjurkan program perjumpaan dan penerang program secara profesional

10. Tetapkan Matlamat Anda…

InsyaAllah dengan usaha diatas tanpa jemu. Allah akan memembantu hambanya. Untuk sertai kami lawat http://www.hpa.Com.my

Muhamad Seri Bin Jusoh (443396.my01)- 0199365771
^Jadikan id ini untuk membeli produk hpa / jadikan sebagai penaja anda - bantu usaha dakwah ^insyallah^)

No comments:

Post a Comment